piątek, 8 lutego 2013

Kula do kąpieli !

Witam wszystkich, za oknem dzisiaj słoneczna pogoda i moje zdrówko już jest w lepszej formie wiec nadrobić muszę wszystkie zaległości związane z dopieszczaniem mojego bloga, zawitałam dzisiaj w szkole po swoje książki bo za rok matura i trzeba przygotować projekt, wiec muszę zacząć coś robić. No i w tym czasie chwila relaksu się przyda wiec produktem który opisze jest Kula do kąpieli z firmy Tso Moriri.
Opis producenta :
Wyjątkowe połączenie słodkiego i orzeźwiającego aromatu liścia grejpfruta z nawilżającą kulą kąpielową. Dodatek ekstraktu z grejpfruta łagodzi negatywne działanie wolnych rodników. Kula idealna dla osób przemęczonych, poddanych intensywnemu wysiłkowi fizycznemu.

Olej kokosowy jest używany od wieków w produktach do pielęgnacji skóry i włosów. W Indiach stosowany jest w tradycyjnej medycynie starohinduskiej Ajurwedzie. Jego silne właściwości nawilżające i zmiękczające są szeroko stosowane przy produkcji kosmetyków. Olej kokosowy otrzymywany jest poprzez tłoczenie i rozgrzanie twardego miąższu orzecha. Kwasy tłuszczowe zawarte w oleju chronią włosy i skórę przed czynnikami zewnętrznymi, włosom przywracają lekkość i wygładzają ich strukturę dostarczając im jednocześnie niezbędnych minerałów, takich jak magnez, potas, wapń i żelazo. Olej ma znakomite właściwości nawilżające, odżywcze, zmiękczające i łagodzące. Kule mają wspaniałe właściwości pielęgnujące. Ich musowanie podczas kąpieli wydobywa delikatny aromat, który koi zmysły i pozwala się zrelaksować, a olejki eteryczne i ekstrakty roślinne dodatkowo nadają kulom niepowtarzalne właściwości.

Sposób użycia:
Włóż kulę do wanny wypełnionej ciepłą wodą, kula zacznie się rozpuszczać zabarwiając wodę ( w zależności od koloru kuli ) i wypełniając pomieszczenie pięknym zapachem.

Nasza rada:
Nie wrzucaj kuli na raz do kąpieli, znajdź dla siebie odpowiednią dawkę. Dla nas idealna porcja na jedną kąpiel to 1/2 kuli. Wrzuć kulę do wanny wypełnionej ciepłą wodą i korzystaj z uroków chwili.

Moja Opinia:
Tak więc testując tą kule z rad skorzystałam i połowę kuli wrzuciłam sobie do wanny do ciepłej wody. I wchodząc do wanny odczułam na sobie delikatne odczucia. Skóra stała się jedwabiście gładka, miękka, rozluźniona. Cała łazienka pachniała przepięknym aromatem, woda została zabarwiona na kolor zielony. Oczywiście zrobiłam zdjęcia jak kula się rozpuszcza musując się w wodzie i stopniowo barwiąc wodę.
 Myślę że szczerze opisałam cały test mojej kuli, i zachęcam do zakupu tych produktów, są warte polecenia. 
 

 

3 komentarze: