wtorek, 19 marca 2013

Brioko- czyli coś dla mam ! ;)

 
Nie dawno otrzymałam paczuszkę z firmy Brioko, wiec przedstawię firmę :

Brioko jest marką firmy Educentrum. Nasze narodziny nastąpiły w 2006 roku, a naszą domeną jest edukacja.
W 2007 roku powstał pomysł stworzenia portalu http://zapytajpolozna.pl/ z informacjami o ciąży, porodzie i połogu. Dodatkowo wprowadziliśmy po raz pierwszy kurs mailowy o ciąży,porodzie i macierzyństwie.
A w 2008 roku zrodził się pomysł rozszerzenia naszej działalności o produkty przydatne dla rodziców i osób opiekujących się dzieckiem.
Podczas realizacji Brioko poznaliśmy niesamowite osoby, które z zapałem pomogły nam stworzyć ten sklep. Za co serdecznie dziękujemy :)
P.S. Zobaczyć i zakupić nasze produkty możesz w naszym miejscu przy ul. Św. Patryka 2/45 w Warszawie (niedaleko Promenady).

Firma ta produkuje :
  • Dzienniczki 
  • Organizery
  • Notatniki
  • Koszulki
Ja otrzymałam w ramach współpracy :
  • Dzienniczek karmienia maluszka
  • Dzienniczek ciaży
Dzienniczek karmienia maluszka :
Nowa wersja Dzienniczka Karmienia inspirowana sugestiami mam karmiących piersią. Tutaj znajdziesz podpowiedź w jakich pozycjach karmić piersią i jak się ułożyć, aby było wygodnie. W Dzienniczku zapiszesz czas karmienia i zaznaczysz, z której piersi jadło.
Jeśli odciągasz pokarm, to w rubryce "butelka" zapiszesz ilość zjedzonego mleka. Ponadto są wykresy siatek centylowych służące do oceny prawidłowego rozwoju dziecka. A także tabelki choroby maluszka, które przydadzą się na wizycie u lekarza

Cena to 24,90/ 126 stron
W Dzienniczku znajdziemy : Ważne informacje, dane dziecka i rodziny, tabele karmienia, tabele choroby, tabela wymiarów maluszka, informacje o karmieniu piersią, tabela rozwoju dziecka.

 Tak prezentuje się dzienniczek w środku, jest mały i zmieści się wszędzie, nie zajmuje dużo miejsca i przede wszystkim jest nowością bo wcześniej tego nie widziałam.

Dzienniczek Ciąży :
Dzienniczek Ciąży spełnia dwie funkcje: organizacyjną i sentymentalną :)

Pomoże przyszłej mamie zapisać termin kolejnej wizyty, wynik ważnego badania, zapisać notatki z zajęć w szkole rodzenia,
a także utrwalić piękne chwile związane z ciążą.


Dzienniczek posiada 162 strony a kosztuje 35 zł. Zastępuje on taki osobisty notes, możemy w nim zapisać wszystko co czujemy i myślimy w czasie ciąży.

Dzienniczek zawiera :
Pamiętnik ciąży, badania ciąży, szpital i ważne dane, mój poród, mój lekarz, tabele wizyt, dieta w ciąży, moje ciało, wyprawka dla dziecka, lista rzeczy do szpitala, dodatek N.T. Porodu.

Jest to bardzo piękne wspomnienie które można zatrzymać na dłużej, jak wszystko przeżywaliśmy w tym ważnym momencie. Zapraszam więc do kupna na stronie Firmy :

http://www.brioko.pl/

 

1 komentarz:

  1. Fajne takie dzienniczki, ja na szczęście mam takie coś w telefonie i nie musiałam płacić. Zapraszam po odbiór wyróżnienia http://monitestuje.blogspot.com/2013/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń