piątek, 15 marca 2013

Próbeczki oraz perfum

Dzisiaj tak jak wcześniej pisałam odebrałam swój następny pięknie pachnący perfum, i co sie okazało, kupiłam go za 11,99 zł a już miałam zapłacić 14,99zł i jak oczywiście w rossmanie różne rozwiązania, i nie wyszło się bez zdenerwowania, no ale otrzymałam w końcu dla siebie za wywalczoną cenę ! :

Otrzymałam również wraz z kartą rabatową Dbam o siebie 5 próbek :
  • Iwostin odbudowujacy krem na dzień SPF 15
  • Iwostin przeciwzmarszczkowy krem na dzień SPF 15
  • Oillan Forte Hydro-Lipidowy balsam do ciała do skóry alergicznej
  • Vichy Liftacitiv na noc
  • Vichy neovadiol lumiere  Rozświetlająca pielęgnacja
A na koniec trochę przyjemności które poprawią mi dzisiejszy samotny dzień :
A tak wyszła czekolada w moim wykonaniu, chłopak robi lepsza kawę z większą pianką, i jemu chyba nigdy nie dorównam z takimi umiejętnościami, no ale to ja dostaje paczuszki nie on, i w tym jednak jestem lepsza :)
Miłego weekendu wszystkim i przede wszystkim słoneczka za oknem i ciepła w domku, bo u mnie coś ostatnio bardzo zimno i siedzę 2 bluzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz