poniedziałek, 22 kwietnia 2013

JM Spa&Wellness

Kilka dni temu nawiązałam współprace z firmą JM Spa&Wellness, otrzymałam swój zestaw startowy do przetestowania, i otrzymam również na dniach karte dla blogera, można z nią startować w konkursach i wygrywać fajne upominki od firmy. W piątek spróbowałam i czekam na wyniki. Dawno nie pisałam ale to przez zamieszanie w szkole, trzeba starać się nadrabiać wszystkie choroby które mnie ostatnio złapały, dzisiaj za mną już sprawdzian z rosyjskiego i z chemii ale miejmy cichą nadzieje że się wszystko ułoży. Trzeba umilić sobie dzień karpatką która nie wyszła już taka idealna jak chciałam :




No i moja dzisiejsza paczka :
- Solankowy krem pod prysznic z olejkami Bambus 250 ml
- Werbena Sól do kąpieli 100 g
- Argan & Goats soap bar mydełko z brokatem
- Próbka kremu do rąk masła Shea Zielona herbata


5 komentarzy: