piątek, 17 maja 2013

Niespodziewana paczka

Wracając do domu przyszła do mnie niespodziewana paczka, kilka dni temu otrzymałam maila w którym pisało o testowaniu pieluszek od ogólnej firmy, wiec nie wiedziałam czy podawać dane no ale skusiłam się i co mojemu zaskoczeniu dotarła paczka :)
I dotarły pieluszki dla dziecka mojej ulubionej firmy która nagrała reklame DaDa można je zakupić w biedronce po bardzo niskich cenach, i musze przyznać że są podobnej jakości jak inne droższe pieluchy, ale słyszałam od wielu osób że sa bardzo dobre i zaczełam je kupywać, wiec te bedą kolejnym wyzwaniem, i już zachęcam do kupna bo są idealne do rozpoczęcia życia dziecka :

Są w bardzo niskich cenach, w różnych rozmiarach i mają szeroką gamę produktów, ja na chwile obecną tylko pieluchy ale przeglądając ulotkę można zakupić inne produkty tej marki.
Zachęcam do kupna !

2 komentarze:

  1. mam ta torbe z biedry ;) kupilam jak w kwietniu w pl bylam I teraz latam z nia na zakupy ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super:)
    A ja nie mam łee

    OdpowiedzUsuń