czwartek, 20 czerwca 2013

AllePaznokcie

Niedawno nawiązałam współprace z firmą Allepaznokcie.
Przyszła do mnie dzisiaj przesyłka a w niej 4 produkty które powiększą mój skład lakierów bedzie ich już około 41 :) Mysle że do 100 dotrwamy do końca roku. No a przy takim upale nie mam nawet ochoty przesiadywać przed laptopem no ale uda mi się nadrobić każdą współprace. Zakupiłam sobie krótkie spodenki, no ale trzeba jeszcze opalić nogi, wiec zabieram się za opalanie na balkonie + może jakieś nowe foteczki nad jeziorkiem. Ale to już nie dziś. Tak więc otrzymałam :
  • Lakier do zdobień 5ml Biały / numer 7
  • Lakier do zdobień 5 ml Czarny/ numer 8
  • Domyślam się że jest to oliwka, nie wiem jaki zapach ale chyba 12 ml /nr 5 
  • Lakier termiczny 5 ml / numer 03
Lakier termiczny najbardziej mnie zainteresował i to będzie mój ulubieniec, wiec go pierwszego wypróbuje :)

Pozdrawiam wszystkich w tak upalny dzień.
Agnieszka :)

5 komentarzy:

  1. gratuluję współpracy, różowy lakier jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wspolpracy, lakiery sa na prawde mega fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier termiczny też mnie bardzo interesuje, zastanawiam się czy go nie zamówić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam lakier termiczny z NYC nie da się tym malować wo gule te lakiery to jakiś niewypał

    OdpowiedzUsuń