sobota, 7 grudnia 2013

Powrocik. SALE SALE SALE

Witam wszystkich, po długich zaległościach, kilka przeprowadzek zrobiło swoje, nadrabianie szkoły moją chorobą. Tak wiec na bieżąco będe tutaj dodawać. Małe zakupy które udały mi sie wczoraj i bedziecie w szoku. Uwaga !
Essence clear&mat make-up oil-free 01 porcelain ( podkład matujący i nawilżający) Zapłaciłam za niego 3,99 zł kosztuje 12 zł

-  Essence bronzing compact powder matt zapłaciłam 0,50 gr kosztuje 15 zł !
- Essence bronzing compact power shimmer zapłaciłam 0,50 gr kosztuje 15 zł !

- Essence pomadka do ust Funnky funnky 59 zapłacilam 0,50 gr kosztuje 8,99 zł
- Essence pomadka do ust Sweet metal 56 zapłacilam 0,50 gr kosztuje 8,99 zł
Lakiery essence kupiłam za 0,50 gr kosztuje 7 zł
- 119 boho chic 
- 1000 miles away 
- 127 i love bad boys

Essence I love glam power eyeliner & eyeshadow zakupione za 0,50 gr kosztuje 12 zł
Podsumowując za wszystko zapłaciła bym 93 zł a zapłaciłam 8 zł ! :) I to wszystko w drogerii NATURA :)
Pozdrawiam i do następnego razu ! ;)

4 komentarze: