poniedziałek, 20 stycznia 2014

Małe malowanko

Witam wszystkich, ferie się zaczeły, wszystko zaczyna się układać dziś przetestowałam nie dawno kupiony lakier Lovely Gloss Like gel ! 
Słyszałam wiele o tych lakierach więc postanowiłam wypróbować na swoich paznokciach, i sprawdził się idealnie, odcień ciemno różowawy, pędzelek gruby, co ułatwia aplikacje na paznokciu, ja na swoim mam 2 warstwy i nic nie prześwituje, na serdecznym paznokciu wykorzystałam lakier z H&M co zastanawia mnie bardzo bo jest w kolorze srebrnym brokatowym, mój ulubiony lakier, dwie buteleczki za 2 zł w zestawie, warty swojej ceny, chociaż nie wiem ile wcześniej kosztował.
A mówiąc o lakierze z Lovely mam kilka ale ten jest przepiękny, i mam nadzieje że utrzyma się bardzo długo na paznokciu, ostatnio miałam niebieski odcień z chinola i niestety po dniu już miałam odpryski, chociaż miałam utwardzacz ten co tutaj, i zafarbował mi dłonie. Kochając sie w lakierach, również przyszła pora na miłość, i wszystko ma swoją kolej.



I pierwsze zdjecie po pół roku z moim najważniejszym mężczyzną :) 

2 komentarze: