środa, 12 lutego 2014

BingoSpa serum kolagenowe + próbki

Witam serdecznie wszystkich, ostatnio otrzymałam przesyłkę z Firmy BingoSpa w ramach współpracy kwartalnej, otrzymałam próbki kosmetyków, niestety tylko próbki, nie da się przetestować produktów po 2,3 stosowaniach próbki 10 g no ale zobaczymy co z tego wyjdzie tak więc przechodząc dalej otrzymałam :

- dwie saszetki BingoSpa serum kolagenowego uda brzuch pośladki 5 g.

 - x 3 BingoSpa kolagen do ciała 10 ml
- x3 BingoSpa delikatnie złuszczający krem z kwasami AHA 5g
- x 3 BingoSpa krem na szyje i dekolt z kolagenem i algami 5g
- x 2 BingoSpa koncentrat cynamonowo kofeinowy z papryką 10 g


Opisze dzisiaj również pełnowartościowy produkt czyli :
BingoSpa serum kolagenowe uda, pośladki i brzuch 280 g - 16 zł

Otrzymałam już je wcześniej, i jest juz 3/4 zużyte, kilka dni temu otrzymałam ten sam produkt, tylko w innej etykiecie, bardziej niebieskiej, bardzo podoba mi się gustowne opakowanie produktu z pompką która jest idealna dla tego produktu, łatwo można zastosować produkt.
Największym plusem jest to że Ujędrnia skórę ! Zaskoczyło mnie to w tym produkcie, czego można oczekiwać po takiej cenie, i jestem w szoku, stosuje ten produkt codziennie wieczorem, od 2 miesiecy, bardzo wydajny, i efekty magiczne, skóra jest elastyczna, nie jest sucha, i nie ma zmian skórnych co najważniejsze. Piękny zapach, który unosi sie przez długi czas na skórze jak i w łazience, można go używać nie tylko do tego co jest przeznaczony , do całego ciała.
Zachęcam do kupna tego produktu.



Jestem również ciekawa tego kremu z kwasami AHA, na zmiany skórne oraz wypryski, jeżeli próbki będą w stanie mnie przekonać skusze się i zakupie ten kremik.

Pozdrawiam wszystkich ! ;)
Ps. Za oknem znowu śnieg.. Po prostu ta pogoda jest jedną wielką klapą ostatnio.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz