środa, 6 lutego 2013

Kawa Arabica Excelso

Dostałam do przetestowania produkty Coffea Arabica dzisiaj postanowiłam przedstawić opinie właśnie na temat tego produktu, ale na początek opisze firme :
Działamy na polskim rynku od 2003 roku, a naszym celem jest dotarcie do wszystkich smakoszy kawy i herbaty z produktami najwyższej jakości.
W ofercie firmy COFFEA znajdziecie Państwo kawę  Coffea Arabica, przeznaczoną dla kawoszy poszukujących głębokich smaków i aromatów. Dbając o doskonały smak i barwę aromatów - nie zapominamy o utrzymywaniu wysokiej jakości naszych produktów.
Dzięki własnej palarni kawy - mamy pełną kontrolę nad procesami palenia kawy oraz dalszą jej obróbką. COFFEA proponuje również ekskluzywne herbaty Richmont.
Nasz zespół tworzą młodzi ludzie, którzy do swojej pracy podchodzą z prawdziwą pasją. Wierzymy, że stworzone przez nas kawy i herbaty znajdą wielu entuzjastów.
  
Kawa o najwyższej klasie eksportowej, wyjątkowo smaczna i delikatna. Daje napary o lekkim, karmelowym aromacie i delikatnym smaku. Doskonale nadaje się do zaparzania klasycznego espresso. Kawe zmieliłam w młynku i zalałam wodą, zapach unosił się na całej kuchni a następnie w pokoju, zaprosiłam koleżanki żeby pochwalić się, i powiedziały że nigdy nie czuły tak wyjątkowego zapachu kawy. Smak ma bardzo aromatyczny delikatny karmelowy aromat dodaje słodkości całej kawy.
Cena za Kg to 129.77 zł 
 
 
Postanowiłam wykorzystać ziarna kawy i sprawdzić jak wyjdzie mi ujęcie aparatem i sami zobaczcie efekty:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz