środa, 6 lutego 2013

GlySkinCare

Otrzymałam do przetestowania produkt firmy GlySkinCare Hydrotone Max Krem nawilżający max 30 ml.

Opis : Bardzo silnie nawilżający krem do twarzy i szyi na dzień i na noc. Skutecznie i szybko poprawia nawilżenie cery bardzo suchej lub dojżałej. Skóra staje się miękka i wygładzona. pH kremu dopasowane jest do naturalnego pH skóry. Krem doskonale łagodzi uczucie przesuszenia, również po zabiegach złuszczający. Hydroton Max stanowi 3 etapy programy pielęgnacyjnego.

Sposób użycia: Przemuj twarz Genrle Cleanser, a następnie nanieś krem na skórę twarzy i szyi. Delikatnie rozmasuj. Produkt nie zawiera substancji zapachowych.





Moja opinia na temat produktu:
Produkt jest dobrze zapakowany, moimi faworytami są kosmetyki z pompką, są łatwe w użyciu, można wycisnać tyle ile się potrzebuje i to jest pierwszym plusem tego produktu. +
Nawilżenie to coś czego potrzebowałam więc sprawdził się idealnie i już po pierwszym nałożeniu na twarz czułam się świerzo i nawilżona całkowicie, a po tygodniu stosowania produktu nie zamieniła bym go na inny, wiec przeznaczenie tego produktu zgodnie z opisiem sprawdza się kolejny plus +
Małym minusem bedzie to że nie pachnie, ale również to może być zaletą, bo nie ma dodanych nie potrzebnych składników które mogą zmienić całkowicie produkt, ale ja potrzebuje żeby moje kosmetyki pachniały i moja twarz również, wiec w ocenie zapachu musze postawić mały -
Co do pojemności produktu 30 ml powinno wystarczyć na dłuższy czas, nie lubie być bardzo wysmarowana kremem, i nakładam tyle ile uważam za stosowne, mała buteleczka zmieści sie wszędzie dlatego jest to wielkim plusem dla tej firmy +
Podsumowując wynik firma jest bardzo wyjątkowa i zgodna z opisem, produkuje produktóry z przeznaczeniem który sprawdza się w 100% i przekonuje do zakupu produktów po raz kolejny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz