środa, 6 lutego 2013

Próbuje po raz drugi dodać opinie na temat DermoPharma.

Drugi raz próbuje dodać wpis na temat przetestowanych produktów i znika.
Tak wiec przetestowałam 2 produkty:
Peeling enzymatyczny-oczyszczanie i regeneracja
Maska Efektywna regeneracja i wygładzanie
Na początku opisze firme Dermo Pharma:
"Estetica Cosmetic LAB to zespół ekspertów, którego celem jest tworzenie dermokosmetyków najwyższej jakości, poprawiających kondycję skóry twarzy, ciała oraz włosów.

Nasze innowacyjne rozwiązania, bazujące na nowoczesnym zrozumieniu procesu starzenia się skóry, pozwalają nam wytwarzać produkty bezpieczne, o  rygorystycznie badanej jakości i potwierdzonej skuteczności. Wspierani przez specjalistów akademickich, nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań i rewolucyjnych, aktywnych  składników, które idealnie dobrane, stworzą niepowtarzalną formułę skierowaną na bezpośrednie rozwiązanie problemów skóry.

Tworzymy produkty zawierające perfekcyjnie opracowane, niezbędne informacje o składnikach aktywnych, metodach aplikacji i oczekiwanych skutkach użycia.

W procesie produkcyjnym ważne są dla nas także względy etyczne, dlatego jesteśmy przeciwni testom na zwierzętach i unikamy składników, których pozyskiwanie przyczyniałoby się do ich cierpienia.

Już dzisiaj wiemy, że nasza strategia zaowocowała Państwa szczególnym uznaniem i dzięki zaufaniu staliśmy się jedną z najbardziej poszukiwanych marek na rynku dermokosmetyków."

Zespół Estetica Cosmetic LAB
  
Opis produktu , jaki znajdziemy na opakowaniu :

 Formuła peelingu oparta na unikalnym połączeniu aktywnych składników kompleksu kwasów AH skoncentrowanej mieszanki 5 ekstraktów roślinnych: jagody, trzciny cukrowej, syropu klonowego, pomarańczy i cytryny. Peeling oczyszcza, łagodzi i zapewnia uczucie świeżości. L-Arginina działa nawilżająco i regenerująco. Aktywne cząsteczki i ekstrakt z jabłka zmniejszają widoczność porów, złuszczają oraz pobudzają proces odnowy komórkowej.
Przyjemna konsystencja bez konieczności tarcia naskórka

Sposób użycia:
Raz lub dwa razy w tygodniu nanieść peeling  na skórę twarzy, szyi i dekoltu omijając okolice oczu. Masować delikatnie kolistymi ruchami i pozostawić na kilka minut. Zmyć ciepłą wodą i zastosować odpowiednią maseczkę samowchłaniającą Dermo-Pharma dostosowaną do potrzeb skóry.
Zastosowałam ten produkt i wielkich efektów nie wdziałam, być może trzeba zastosować go kilka razy aby zobaczyć efekt, skóra stała się gładsza i odżywiona

  
Kolejnym produktem który przetestowałam była maska :
  
Dała o wiele lepsze efekty od peelingu, musiałam potrzymać maske na twarzy od 15-20 minut. Gdy ją ściągnełam od razu poczyłam jak skóra jest nawilżona i odświeżona, nie do opisania odczucia. Musiałam chwile odczekać aby całość maski wchłoneła się w twarz, i skóra była gładka, nie czułam aż tak niedoskonałości, napewo zakupie jeszcze raz ten produkt. Polecam gorąco ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz