środa, 6 lutego 2013

Zakupy na dziś :) z dnia 28 Styczeń

Musze się wam pochwalić że w końcu doczekałam się moich zakupów i znalazłam swoje wymarzone produkty. Pierwszym Bedzie Podkład Maybelline Affinitone 24 H Odcień 005 Light Beige 30 ml / cena 26,99 zł  Zapłaciłam taką kwote gdyż była przecena i teraz kosztuje już 32,99 zł w Rossmanie. 
  
Jest idealnym podkładem, matuje szybko skóre, łatwe nakładanie. Mój ulubieniec, którego już nie zamienie na inny :)

Kolejnym ulubieńcem jest błyszczyk Essence XXXL Shine lipgloss odcień 04 Rising Star 5 ml/7,99 zł
Od dawna poszukiwałam błyszczyka lub szminki w odcieniach podobnych do koloru ust które nie bedą sie aż tak błyszczeć i uwaga już sie w nim zakochałam, odcień piękny, usta są błyszczące i jeszcze większe niż były .





A więc że ostatnio prawie codziennie robie zakupy odwiedzilam małą drogerie i tak znalazłam moją szminke ! Matowa i dopasowana do koloru ust ! Jest to Vipera Cosmetics Rendez-Vous kolorek 67 / cena 14,69 zł
Nie bede o niej opowiadać bo za dużo bym musiała sie nachwalić jak ja ją uwielbiam i kocham i nigdy nie zostawie. Taki mój kochaś dnia :) 


  
I na końcu za dłuugie czekanie w drogerii Natura aż Pani pójdzie rozmienić pieniądze otrzymałam Ochronny sztyft do suchych i spierzchnietych ust SPF4
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz