czwartek, 5 listopada 2015

Zmiana tematyki

Podjęłam decyzje o zmianie tematyki bloga, teraz bede opisywać również o roli mamy, zaletach i wadach. Co możemy spotkać na drodze tak pięknej ale i stromej, bo przecież macierzyństwo to nie łatwy zawód, szczególnie dla tak młodej osoby jak ja.

Tak wiec w sierpniu zostałam mamą. Córki Julii , mój skarb ma juz 10 tygodni.
Początki są trudne, nieprzespane noce, krostki, wysypki, kolki, złe kupy.
Daliśmy rade !!
Rośniemy, czasami mam nadzieje że jak dorośniesz poczytasz tego bloga i docenisz moje starania.
W pewnych momentach miałam dość, Twój płacz, krzyk - płakałam razem z Tobą, ale to nic, warto, dla takiego mojego marzenia jestem w stanie oddać i zrobić wszystko.
Marząc o dziecku, nie zdawałam sobie sprawy z tego że rola Mamy może być tak trudna. Pomoc męża, mojej mamy dodała mi sił. Już przesypiamy noce, uśmiechamy się , ślinimy. Masz nawet 2 przyjaciół, Natanielka i Antosie, i licze na to że bedą z Tobą do końca jak i moje przyjaciółki.
Właśnie śpisz. A ja zastanawiam się o czym dziś Ci opowiem, chociaż i tak pewnie nie rozumiesz , ale wiem że słyszysz, słuchasz i to jest piękne. Już niedługo bede latać za tobą i mówić żebyś nie brała tego do buzi bo to Feee, no ale jestem na to przygotowana !
Wiec szukając kolejnego słonecznego dnia wybierzemy się na spacer !

1 komentarz:

  1. Nominacja 😊 http://wszystkookosmetykach-mojerecenzje.blogspot.com/2015/11/34-libster-blog-awards-2015.html

    OdpowiedzUsuń