piątek, 4 marca 2016

Pieluchy Toujours- Lidl

Jakiś czas temu otrzymałam do testowania pieluszki Toujours które można zakupić w Lidlu, za niską cene około 26 zł.
Dzięki portalowi Testmetoo otrzymałam je dla córki w rozmiarze 3 przedział kg od 4-9 kg (midi) 56 w opakowaniu.




Opis producenta :
Idealne dopasowanie do ciala i pełna swoboda ruchów.

- Z tą zaleta się zgadzam, jest dopasowane do pupy córki i może sie poruszać.

Zdrowa skóra dziecka
- Nie zauważyłam odparzeń na pupie, po używaniu pieluszek wiec kolejna zaleta

Sucha skóra dziecka ( chłonność)
- tu nie jestem w 100 % zadowolona gdyż córka suchej pupy nie miała wiec  aż tak nie są chłonne.

Spokojny sen dziecka do 12 godzin
- nie zakładałam tych pieluszek na noc ponieważ za taką cene nie sądze ze wytrzymają tyle, a córki nie chce narażać na odparzenia

Dodatkowa ochrona przed przeciekaniem dzięki falbanką
- tutaj to żadna nowość gdyż w każdych pampersach które uzywałam były te falbanki bo dają ta pewność że nic nie wycieknie bokiem.


Szata graficzna produktu jest super, dużo lepsza niż pampers które używam namietnie od narodzin córki. Kolorowe sowy, koniki i inne






Jestem zadowolona z możliwości przetestowania pampersów, ale jestem przekonana do Pampersów, i chyba przy nich zostane, ewentualnie zakupie pieluszki aby córka miała przez dzień bo wiem że nie przesika ich i moge w kazdej chwili ratować sytuacje !




1 komentarz: